Jeśli w oknie z listą faktur zmienię status wystawionej faktury na "OPŁACONA" (przycisk z rozwijaną listą wyboru), to przy generowaniu faktur do jednego pdf-a nie widzę tego statusu. Muszę edytować każdą fakturę oddzielnie, jeszcze raz zmienić jej status, zapisać i dopiero wtedy na fakturze pojawia się kwota "opłacono". Czy to nie powinno być automatycznie po przeklikaniu statusu faktury w oknie głównym z listą tych faktur?
Dodam jeszcze, że po zmianie statusu faktury w oknie z listą faktur, na "opłacona" to po otworzeniu takiej faktury pojawia się wodny "stempel" OPŁACONO ale w treści faktury nic się nie zmienia, tzn. w polu "Kwota opłacona" nadal jest zero.
Status "opłacona" błąd Rozwiązane
Dzień dobry,
opisany sposób edycja dokumentu, zmiana status i zapisanie zmian, wpływa na wygląd dokumentu, co jeśli dokument był już wysłany do kontrahenta sprawia, że dokumenty nie zawierają już tych samych informacji i nie są jednakowo brzmiące. Nie powinno edytować się danych na dokumencie, jeśli został on już przekazany do obiegu gospodarczego np. przekazany do kontrahenta.
Dlatego przy zmianie statusu na opłacona z poziomu listy faktur, nie pojawia się informacja Kwota opłacona wraz z opłaconą kwotą, tylko nadal jest widoczne 0. Jest to działanie celowe, by dokument przesłany przez Państwa do kontrahenta czy księgowej oraz ten dostępny w systemie po dodaniu informacji o płatności, były nadal dokumentami, które zawierają jednakowe informacje.
W przypadku dodatkowych pytań jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam
Milena
Komentarze
milenasz
opisany sposób edycja dokumentu, zmiana status i zapisanie zmian, wpływa na wygląd dokumentu, co jeśli dokument był już wysłany do kontrahenta sprawia, że dokumenty nie zawierają już tych samych informacji i nie są jednakowo brzmiące. Nie powinno edytować się danych na dokumencie, jeśli został on już przekazany do obiegu gospodarczego np. przekazany do kontrahenta.
Dlatego przy zmianie statusu na opłacona z poziomu listy faktur, nie pojawia się informacja Kwota opłacona wraz z opłaconą kwotą, tylko nadal jest widoczne 0. Jest to działanie celowe, by dokument przesłany przez Państwa do kontrahenta czy księgowej oraz ten dostępny w systemie po dodaniu informacji o płatności, były nadal dokumentami, które zawierają jednakowe informacje.
W przypadku dodatkowych pytań jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam
Milena
2024-02-22 11:02