Dzień dobry nie można wykonać exportu do pliku XML.
Proszę o szybką reakcję dziś jest 19 września nie mogę przekazać dokumentów do księgowości w celu ich rozliczenia
Nie można zacząć nowego eksportu faktur dopóki nie zakończy się wykonywanie poprzedniego błąd Duplikat
anonim
2023-09-19 18:37
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość. Przedmiotowe zdarzenie zostało już rozwiązane przez dział programistów. Proszę spróbować ponownie wykonać eksport po wyczyszczeniu plików cookies Państwa przeglądarki internetowej.
W przypadku dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Kristina
Kto głosował:
+ 3
anonim
Komentarze
kristinak
dziękuję za wiadomość. Przedmiotowe zdarzenie zostało już rozwiązane przez dział programistów. Proszę spróbować ponownie wykonać eksport po wyczyszczeniu plików cookies Państwa przeglądarki internetowej.
W przypadku dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Kristina
2023-09-21 14:01