1 głos

Problem z importem z mBank błąd Nowe

Szanowni Państwo,
1) Dlaczego nie działa prawidłowo import z mBanku poprzez Import -> Import Płatności z Banku?
W lutym działało i bardzo mi odpowiadała taka ścieżka ponieważ widać co się importuje, pliki importu są widoczne w zakładce, można wszystko klarownie podejrzeć
Nie działa czyli wgrywam plik, a podgląd importu "widzi" pusty import, bez żadnej pozycji.
2) Co się stało z nową mechaniką importu (Aplikacja "Import mBank")?
Jeszcze 31.03 działało bo importowałam
Dziś już nie działa
Spróbowałam pobieżnie się upewnić czy pliki (ten z dziś i ten z 31.03) czymś gruntownym się różnią - nie wydaje mi się
natomiast aplikacja pisze "Nieprawidłowy plik wejściowy"

3) Czy Państwo planujecie poprawić Aplikacje "Import z mBank" by można było w bardziej klarowny sposób podglądać co się zaimportowało?

Bardzo proszę o pilną odpowiedź ponieważ bez importu płatności niektóre procesy w naszej organizacji muszą być wstrzymane

anonim 2023-04-10 16:11
Odpowiedź główna

Witam, niestety mBank zmienił schemat swojego pliku, import przez Ustawienia -> Import nie jest możliwy i nie będzie już rozwijany.

W celu importu płatności z mBanku proszę o korzystanie z importu dostępnego w Ustawienia > Aplikacje / Dodatki > Importy bankowe > Import mBank (BETA).
Wersja ta będzie jeszcze aktualizowana, ale powinna umożliwić już zaczytanie pliku pobranego z mBanku w nowym schemacie przygotowanym przez bank.

W przypadku dalszych błędów proszę o przesłanie zgłoszenia na integracje@fakturownia.pl wraz z załączonym przykładem pliku, który Państwo próbują zaimportować.

Pozdrawiam, Tetiana.

Kto głosował: + 1 anonim

Komentarze

tetianap
tetianap
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Witam, niestety mBank zmienił schemat swojego pliku, import przez Ustawienia -> Import nie jest możliwy i nie będzie już rozwijany.

W celu importu płatności z mBanku proszę o korzystanie z importu dostępnego w Ustawienia > Aplikacje / Dodatki > Importy bankowe > Import mBank (BETA).
Wersja ta będzie jeszcze aktualizowana, ale powinna umożliwić już zaczytanie pliku pobranego z mBanku w nowym schemacie przygotowanym przez bank.

W przypadku dalszych błędów proszę o przesłanie zgłoszenia na integracje@fakturownia.pl wraz z załączonym przykładem pliku, który Państwo próbują zaimportować.

Pozdrawiam, Tetiana.

2023-04-11 15:01


Dodaj komentarz