1 głos
Fiskator

Drukowanie duplikatu paragonu sugestia Nowe

Proponuję aby informacja o drukowaniu duplikatu paragonu wyświetlała się na czerwono w na środku strony.
W chwili obecnej wyświetla się na górze strony i wygląda bardzo podobnie jak informacja o druku pierwotnego paragonu. Jest to bardzo mylące.
Drukowanie duplikatu powoduje ponowne naliczenie na drukarce fiskalnej, co przy zamknięciu miesiąca nie zgadza sie z JPK w Fakturowni. Oczywiście dany paragon można stornować, ale chodzi o uniknięcie błędu i proble z odszukaniem konkretnego paragonu wśród setek/tysięcy paragonów.

anonim 2023-01-17 11:24
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękuję za informacje.
Obszar generowania duplikatów w systemie niestety nie będzie podlegał aktualizacjom systemowym, o ile nie będą wymuszone ze strony zmian prawnych.
Ma to związek z obowiązkiem przesyłania danych do bazy KSEF faktur każdego kontrahenta od 1 stycznia 2024 roku. Wtedy każdy przedsiębiorca, będzie mógł pobrać oryginał faktury kosztowej, przez co duplikaty faktur przestaną być w mocy.
Pozdrawiam,
Piotr

Kto głosował: + 1 anonim

Komentarze

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
dziękuję za informacje.
Obszar generowania duplikatów w systemie niestety nie będzie podlegał aktualizacjom systemowym, o ile nie będą wymuszone ze strony zmian prawnych.
Ma to związek z obowiązkiem przesyłania danych do bazy KSEF faktur każdego kontrahenta od 1 stycznia 2024 roku. Wtedy każdy przedsiębiorca, będzie mógł pobrać oryginał faktury kosztowej, przez co duplikaty faktur przestaną być w mocy.
Pozdrawiam,
Piotr

2023-01-19 14:14


Avatar sugester medium
Iwona
Dzień dobry.

Nie jest tu mowa o fakturach lecz o paragonach, które ponownie drukowane są na drukarce fiskalnej są zapisywane jeszcze raz na plus jako ponowny przychód (w raporcie miesięcznym, fiskalnym drukarki)
Aby tego uniknąć można wdrożyć niewielką zmianę graficzną dla korzystających z Państwa programu.
Wystarczy zmienić kolor komunikatu o próbie drukowania duplikatu paragonu na CZERWONY

2023-01-19 14:27


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Przepraszam za pomyłkę. Odnośnie komunikacji systemu przy ponownym wydruku paragonu jest ona odpowiednia. Żaden z innych Użytkowników systemu nie zgłaszał braku czytelności komunikatu.
Będziemy mieli jednak mieli na uwadze ten aspekt i jeżeli się pojawią kolejne sugestie Użytkowników.
Jeżeli sugestii będzie znaczna ilość, podejmiemy działania w tym zakresie.
Pozdrawiam,
Piotr

2023-01-19 14:34


Dodaj komentarz