Dzień dobry,
generuję u was KPiR. W jaki sposób ująć ZUS w kosztach prowadzenia działalności? W "dodaj wydatek" wpisuję fakturę, a przecież ZUS faktury mi nie wystawia, wiec nie wiem za bardzo jak się za to zabrać?
Pozdrawiam
ZUS a koszty pytanie Rozwiązane
anonim
2015-04-27 19:54
Odpowiedź główna
Witam serdecznie,
może Pan dodać dokument nie uwzględniający VAT ( dany rachunek) z kwotą opłaty za ZUS. Fakturownia nie jest serwisem księgowym, a co za tym idzie nie mamy księgowego rozwiązania na odliczenie składek ZUS.
Pozdrawiam,
Piotr Wajszczuk
--
Piotr Wajszczuk
e-mail: piotr.wajszczuk@radgost.com
www.radgost.com
Komentarze
piotr.wajs
może Pan dodać dokument nie uwzględniający VAT ( dany rachunek) z kwotą opłaty za ZUS. Fakturownia nie jest serwisem księgowym, a co za tym idzie nie mamy księgowego rozwiązania na odliczenie składek ZUS.
Pozdrawiam,
Piotr Wajszczuk
--
Piotr Wajszczuk
e-mail: piotr.wajszczuk@radgost.com
www.radgost.com
2015-04-29 15:21