Witam,
Z poziomu Przychody wystawiałem oferty do klientów jako dokument Pro Forma ale opisany ręcznie w systemie pod nazwą Oferta.
Z poziomu wydatki wystawiałem Zamówienie do dostawców , ponieważ ten druk miał kompletne dane, możliwość uwag, załączników itd. Podobnie jak w/w Oferta. Można go wysyłam mailem, wstawiać na stronie 2 stałe warunki handlowe itd.
Niestety mam potrzebę wystawienia FV zaliczkowych więc aktualnie oferty muszę wystawiać z poziomu Przychody-Zamówienie - ten dokument teraz opisałem ręcznie Oferta. I pojawił się problem ponieważ okazało się że Zamówienie (zakładka Przychody) i Zamówienie (zakładka Wydatki) mają teraz nazwę Oferta a dodatkowo wystawiając FV zaliczkową widzi ona Zamówienia wystawione z poziomu Wydatki.
Czy to można rozdzielić i jak?
Druk Zamówienia Towarowego z poziomu Magazyn jest tak niekompletny, że raczej trudno go stosować i wysyłać do dostawców.
ZAMÓWIENIE pytanie Rozwiązane
anonim
2017-05-10 00:27
Odpowiedź główna
Witam serdecznie,
zgadza się zamówienia z wydatków nie powinny być widoczne
w przychodach, a zamówienia z przychodów w wydatkach.
Skierowałem zadanie do programistów, w celu zaktualizowania tej opcji w systemie,
Komentarze
piotr.wajs
zgadza się zamówienia z wydatków nie powinny być widoczne
w przychodach, a zamówienia z przychodów w wydatkach.
Skierowałem zadanie do programistów, w celu zaktualizowania tej opcji w systemie,
2017-05-10 10:50
anonim
WItamn,
Dziękuję - kolejna wada przy zadanym problemie, którą widzę.
Na druku ZAMÓWIENIA w części przychody zmieniłem nazwę wydruku na Oferta.
I teraz wystawiając ZAMÓWIENIE z części wydatki dokument również drukuje się z nazwą Oferta.
Pozdrawiam / Best regards,
Krzysztof Kamiński
OVERKOM Sp z o.o.
e-mail: krzysztof@overkom.pl
www.overkom.pl
facebook.com/overkom/
From: Fakturownia Helpdesk [mailto:helpdesk@fakturownia.pl]
Sent: Wednesday, May 10, 2017 10:51 AM
To: krzysztof@overkom.pl
Subject: ZAMÓWIENIE [nowy komentarz]
Witam serdecznie,
zgadza się zamówienia z wydatków nie powinny być widoczne
w przychodach, a zamówienia z przychodów w wydatkach.
Skierowałem zadanie do programistów, w celu zaktualizowania tej opcji w systemie,
Dotyczy zgłoszenia: ZAMÓWIENIE
Link do zgłoszenia: ZAMÓWIENIE
Dodał: piotr.wajs --
powered by Sugester.pl
2017-05-15 09:36
piotr.wajs
to zachowanie programu, które aktualnie Pan zgłasza nie jest to błąd systemu.
Nazewnictwo można zmienić jedynie w zakładce Ustawienia> Ustawienia konta> Wydruki, a tam nie ma rozdzielenia na dokumenty przychodowe i kosztowe.
Faktycznie może być uciążliwe gdyż należy się zdecydować na jedną uniwersalną nazwę.
Może Pan wykorzystać do tych celów dokument nieksięgowy nazwany przez Nas innym dokumentem nieksięgowym, a nazwę zamówienia pozostawić bez zmian.
Piotr Wajszczuk
--
Piotr Wajszczuk
e-mail: helpdesk@fakturownia.pl
www.fakturownia.pl
---
Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: http://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: http://sugester.fakturownia.pl
---
Bądź na bieżąco dzięki:
Twitter: http://twitter.com/fakturownia
Google+: http://google.com/+FakturowniaPl
Facebook: http://facebook.com/fakturownia
2017-05-15 09:59