0 głosów

Nie działa sprzedaż produktów online - cz.2 błąd Rozwiązane

Do tego co napisałem w poprzednim zgłoszeniu dołączam link do strony w czystym html, gdzie dodałem ten kod jednego z produktów i nadal nie działa - proszę sprawdzić: http://zwrotpieniedzy.pl/platnosci/start_partner_pro_100_test.html

anonim 2014-06-02 19:06
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
faktycznie przez pewien czas błąd występował, jednak wszystko powinno być w porządku.
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.




pozdrawiam,
Piotr Wajszczuk

--
Piotr Wajszczuk
e-mail: piotr.wajszczuk@radgost.com
tel: +48 22 250 15 80
www.radgost.com

Komentarze

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
faktycznie przez pewien czas błąd występował, jednak wszystko powinno być w porządku.
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.




pozdrawiam,
Piotr Wajszczuk

--
Piotr Wajszczuk
e-mail: piotr.wajszczuk@radgost.com
tel: +48 22 250 15 80
www.radgost.com

2014-06-03 13:31


Dodaj komentarz