Witam.
Posiadamy kilka rachunków w różnych bankach.
Chcemy aby na każdej fakturze były zamieszczone poszczególne banki z naszymi rachunkami.
Jak je dodać?
Kilka banków i ich rachunki na jednej fakturze pytanie Rozwiązane
anonim
2018-07-20 11:18
Odpowiedź główna
Witam,
W celu wprowadzenia kilku rachunków bankowych na jednym dokumencie należy wybrać : Ustawienia > Dane firmy > w oknie Rachunek bankowy należy dopisać poszczególne numery rachunków bankowych rozdzielając je graficznym znakiem
. Powyższe informacje przedstawia post:
https://pomoc.fakturownia.pl/1541096-Kilka-kont-bankowych-na-jednej-fakturze-szablon-default-.
Pozdrawiam, ANIA.
Komentarze
annac
W celu wprowadzenia kilku rachunków bankowych na jednym dokumencie należy wybrać : Ustawienia > Dane firmy > w oknie Rachunek bankowy należy dopisać poszczególne numery rachunków bankowych rozdzielając je graficznym znakiem <br/>. Powyższe informacje przedstawia post:
https://pomoc.fakturownia.pl/1541096-Kilka-kont-bankowych-na-jednej-fakturze-szablon-default-.
Pozdrawiam, ANIA.
2018-07-20 13:16