Dzień dobry, niestety nie działa funkcja importu płatności z banku.
importy - nowy import - co importować - import płatności z banku - wraca na początek: importy
import płatności z banku błąd Rozwiązane
anonim
2018-03-18 21:22
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
import płatności z banku dostępny od pakietu abonamentowego ,,Standard". W celu uruchomienia funkcji importu płatności z banku proszę wejść w zakładkę Ustawienia > Import > Import płatności z banku, zaznaczyć i zapisać. Link do bazy wiedzy (link). Proszę o podanie loginu/adresu mailowego, konta którego ta sytuacja dotyczy. Proszę również o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej (link). W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Komentarze
jarek
import płatności z banku dostępny od pakietu abonamentowego ,,Standard". W celu uruchomienia funkcji importu płatności z banku proszę wejść w zakładkę Ustawienia > Import > Import płatności z banku, zaznaczyć i zapisać. Link do bazy wiedzy (link). Proszę o podanie loginu/adresu mailowego, konta którego ta sytuacja dotyczy. Proszę również o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej (link). W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
2018-03-19 16:27