Witam, od pewnego czasu kilku klientów zgłasza do nas problem, że nie dostają faktur wysyłanych przez system Fakturownia lub niektóre trafiają jako spam. Proszę o sprawdzenie czy z naszym kontem jest wszystko ok, bo po sprawdzeniu w ustawieniach wszystko moim zdaniem jest dobrze, żadnych zmian nie było wprowadzanych i nie wiem skąd ten problem. Proszę o pomoc lub jakąś sugestie jak rozwiązać ten problem
Niedochodzące faktury błąd Rozwiązane
anonim
2023-11-06 09:58
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
proszę o przesłanie zgłoszenia w korespondencji prywatnej na adres info@fakturownia.pl, podając adres e-mail, na który założone jest konto w Fakturowni.
Pozdrawiam,
Kacper
Głosów 1:
+ 1
anonim
Komentarze
Kacper_Seta
proszę o przesłanie zgłoszenia w korespondencji prywatnej na adres info@fakturownia.pl, podając adres e-mail, na który założone jest konto w Fakturowni.
Pozdrawiam,
Kacper
2023-11-08 10:55