0 głosów

Płatności online pytanie Rozwiązane

Dzień dobry
Uruchomiliśmy Płatności online na portalu Przelewy24.pl . W rogu faktury pojawia się przycisk "zapłać online" Później po naciśnięciu przycisku pojawia się komunikat" Wystąpił błąd podczas realizacji transakcji
Nieprawidłowe POS_ID partnera" i Płatność nie dochodzi do skutku

anonim 2023-05-03 11:34
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę upewnić się, iż dane Państwa konta w Przelewy24 zostały prawidłowo podane w zakładce Ustawienia -> Płatności online w Fakturowni.
Jeśli wprowadzone dane są prawidłowe, proszę o przesłanie mailowo na info@fakturownia.pl przykładowej faktury z Państwa konta, na której dostępny będzie link Kliknij i zapłać online, oraz o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-

Pozdrawiam,
Kacper

Komentarze

Kacper_Seta
Kacper_Seta
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
proszę upewnić się, iż dane Państwa konta w Przelewy24 zostały prawidłowo podane w zakładce Ustawienia -> Płatności online w Fakturowni.
Jeśli wprowadzone dane są prawidłowe, proszę o przesłanie mailowo na info@fakturownia.pl przykładowej faktury z Państwa konta, na której dostępny będzie link Kliknij i zapłać online, oraz o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-

Pozdrawiam,
Kacper

2023-05-04 16:29


Dodaj komentarz