Dzień dobry ja mam taki problem ze nie dochodzą e-maile do klienta z mojego konta fakturowni , natomiast mój kolega też wysyła z fakturowni do mojego klienta na ten sam email ,ale jego dochodzą ,proszę o pomoc w tym temacie
Nie dostarczono e-maila błąd Rozwiązane
anonim
2023-03-01 17:27
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
w przypadku wysyłki na dany adres mailowy z Pana konta występuje błąd:
status=>"bounce" - unable to get mx info: failed to get IPs from PTR record: lookup <nil>: unrecognized address
Proszę upewnić się, czy adres mailowy, na który próbuje Pan wysłać fakturę, jest poprawny, czy nie ma w nim na przykład jakiejś literówki.
Pozdrawiam
Kacper
Komentarze
Kacper_Seta
w przypadku wysyłki na dany adres mailowy z Pana konta występuje błąd:
status=>"bounce" - unable to get mx info: failed to get IPs from PTR record: lookup <nil>: unrecognized address
Proszę upewnić się, czy adres mailowy, na który próbuje Pan wysłać fakturę, jest poprawny, czy nie ma w nim na przykład jakiejś literówki.
Pozdrawiam
Kacper
2023-03-02 10:24
Marta
status=>"bounce" - unable to get mx info: failed to get IPs from PTR record: lookup <nil>: unrecognized address. Adres e-mail jest prawidłowy.
2024-05-07 07:58
Kacper_Seta
błąd wskazuje na nierozpoznany adres - proszę upewnić się, że w mailu nie ma żadnej literówki / czy domena jest prawidłowa - na przykład nie został wpisany gmail.pl zamiast gmail.com.
Pozdrawiam,
Kacper
2024-05-07 09:38