Jak to możliwe?
Nie pierwszy raz piszę. Są też inne nierozwiązane błędy. Obsługa klienta nie reaguje!
znow blędy! pytanie Rozwiązane
anonim
2020-02-12 14:32
Odpowiedź główna
Witam serdecznie,
po zrzucie ekranu nie jestem w stanie określić czy mamy do czynienia z błędem czy nie.
W celu sprawdzenia tego przypadku proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.
Odnośnie zarzutów, które stawia Pan pisząc o obsłudze Klienta systemu, przeanalizowałem korespondencję z Pana adresu e-mail i na wszystkie wiadomości otrzymał Pan odpowiedzi zwrotne. W takim razie proszę o informacje o jakich nierozwiązanych sprawach Pan pisze?
Z poważaniem,
Piotr Wajszczuk
Komentarze
piotr.wajs
po zrzucie ekranu nie jestem w stanie określić czy mamy do czynienia z błędem czy nie.
W celu sprawdzenia tego przypadku proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.
Odnośnie zarzutów, które stawia Pan pisząc o obsłudze Klienta systemu, przeanalizowałem korespondencję z Pana adresu e-mail i na wszystkie wiadomości otrzymał Pan odpowiedzi zwrotne. W takim razie proszę o informacje o jakich nierozwiązanych sprawach Pan pisze?
Z poważaniem,
Piotr Wajszczuk
2020-02-12 15:22