0 głosów

Wystąpił błąd przetwarzania płatności sugestia Nowe

Dzień dobry,

Chciałem skorzystać z usługi importu z mbanku płatności pobierając plik csv, niestety w momencie importowania pliku csv wyskakuje informacja "wystąpił błąd przetwarzania płatności"

anonim 2025-01-08 11:51
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy Państwa konta w Fakturowni.

Nazwa konta znajduje się w domenie - np. www.nazwakonta.fakturownia.pl

Dodatkowo, jeśli to problem z importowaniem płatności z banku proszę o przesłanie wspomnianego pliku w celu weryfikacji zgłoszenia.

Pozdrawiam

Komentarze

daniels
daniels
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy Państwa konta w Fakturowni.

Nazwa konta znajduje się w domenie - np. www.nazwakonta.fakturownia.pl

Dodatkowo, jeśli to problem z importowaniem płatności z banku proszę o przesłanie wspomnianego pliku w celu weryfikacji zgłoszenia.

Pozdrawiam

2025-01-08 14:08


Dodaj komentarz