0 głosów

Podczas wystawiania faktury sprzedażowej system podpowiada nazwę towaru ze stanu magazynowego, jednak w ilości sztuk jest zero i za każdym razem trzeba wejść najpierw w magazyn aby sprawdzić stan. Nie powinno tak byc lub nie umiem zmienić konfiguracji. Proszę o podpowiedź.


anonim 2017-04-23 10:13 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

jak wystwic duplikat fv sugestia Rozwiązane

jak wystwic duplikat fv w faktura vat 2017 start


anonim 2017-04-21 12:36 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,
instrukcja jak wystawić duplikat faktury znajduje się pod adresem: http://pomoc.fakturownia.pl/140868-Wystawianie-duplikatu-faktury.

Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

raporty błędy pytanie Rozwiązane

Witam, nie rozumiem rozbieznosci w raportach. Np raport przychodów pokazuje za IQ 2017 600 000 PLN a jak weżmiemy po produktach marżowość raport to total za IQ pokazueje 400 000 to znacząco inne dane. prosze o kontakt


anonim 2017-04-20 13:35 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, proszę o wskazanie ram czasowy obu raportów i udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej w celu sprawdzenia błędu.
Dostępu do konta udziela się w następujący sposób: http://pomoc.fakturownia.pl/?q=pomocy+tech.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień Dobry,

Czy mogli byście Państwo wprowadzić taka funkcje aby podczas przyjmowania towarów na magazyn istniała możliwość automatycznego i proporcjonalnego rozbicia kosztów transportu na poszczególne pozycje.

Dzięki takiemu rozwiązaniu wiadomo jaki jest prawdziwy koszt towaru w magazynie.

Pozdrawiam

Max


anonim 2017-04-19 12:26 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam serdecznie, dziękujemy za ciekawą sugestię, Nie mogę obiecać, że taka sugestia zostanie wykonana, na pewno zwiększająca się liczba głosów na ten post spowoduje przekazanie sugestii rozważenia przez programistów i dodania na kolejkę zadań.
Pozdrawiam,
Piotr.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów
W1

Mam problem z płatnością online dla faktury walutowej
Dokładniej opisując problem:
1. Mam fakturę w EUR, w języku angielskim
2. Na fakturze produkt też w EUR - w takiej walucie sprzedaję
3. Mam skonfigurowane płatności ONLINE dla dotpay - (Dotpay przyjmuje zlecenie płatności w EUR)
4. Po wystawieniu faktury, klikam "Pay online" (rysunek w1)
5. Dostaję formularz do wypełnienia (poprawny, po angielsku), ale w polu "Payment provider" nie mam nic (rysunek w2)
6. Po kliknięciu "Go to payment" dostaję stronę w języku Polskim (sic!) i w dodatku niewypełnioną! (rysunek w3) Strona sugeruje płatność przelewem, ale dlaczego jest po polsku?

Pytania:
1. dlaczego nie mogę zapłacić via DotPay?
2. Dlaczego w polu "payment provider" nie mam nic
3. dlaczego strona z podsumowaniem jest po polsku skoro szablon faktury był po angielsku
4. jak toto mogę poprawnie skonfigurować :)

Pozdrawiam!




anonim 2017-04-18 10:19 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

uprzejmie informuję, że w tym tygodniu zostanie implementowana funkcja pozwalająca dokonywać opłat walutowych przez system DotPay.
Jak tylko zostanie wprowadzona przez naszym programistów przekażę Panu taką informację.

Pozdrawiam,

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Drukowanie faktur pytanie Rozwiązane

Potrzebuję wydruk oryginału i kopii. Kiedy wybieram tą opcję przeglądarka chrome zapisuje mi pdf na dysku zamiast wydrukować


anonim 2017-04-13 17:00 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, klikając drukuj w podglądzie faktury każda przeglądarka, w tym i chrome pokaże swoje okno wydruku i tam jest wybrane zapis w pdf. Dzieje się tak jeżeli nie ma podłączonej drukarki lub w przypadku ręcznej zmiany.
Należy skorzystać z przycisku 'Zmień" i wybrać urządzenie, z którego ma być wydrukowana faktura. Zrzut ekranu w załączniku.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

AMortyzacja sugestia Rozwiązane

brakuje możliwości wprowadzania kosztow amortyzacji środków trwałych


anonim 2017-04-13 13:51 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Ze względu na przechowywanie w fakturowni wrażliwych danych - poza danymi klientów czy obrotami spółki również dane dot. statusu płatności.

Konsekwencje zalogowania niepowołanej osoby i zmiany danych np. akceptacja niezrealizowanej płatności mogą być poważne w skutkach.

Przydałaby się 2 składnikowa autoryzacja przy logowaniu - poprzez SMS.


anonim 2017-04-11 01:36 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.
 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Turbofaktura sugestia Rozwiązane

Turbofaktura to super sprawa, pomysł nowatorski i genialny.
Przy wystawianiu faktur za drobnice, zwłaszcza jak sprzedaje się coś przez Allegro, a klienci niejednokrotnie nie podaja wszystkich danych, są one niekompletne i błędne. Człowiek musi szybko wysłać paczkę, kurier jest za 15 minut i na dodatek nie można się skontaktować z kupującym, aby ustalić brakujące kwestie.

Jest jeden wielki problem z turbofakturą.
Mogę na niej sprzedać tylko 1 przedmiot - to jest jeszcze do zniesienia,
ale aby go wysłać muszę jeszcze na FV dopisać koszt wysyłki -pojawia się druga pozycja ........ i co mam począć???
Przesyłam pod rozwagę i zastanowienie. Wg mnie konieczne dorobienie 2 pozycji, albo kosztu wysyłki


anonim 2017-04-07 00:28 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

sugester błąd Rozwiązane

promowana przez was pod adresem http://radgost.sugester.pl/vosfactures-newsletter pomoc nie działa. wyszukiwarka za kazdym razem, niezależnie od wpisanego pytania, zwraca info, że nic nie znaleziono


anonim 2017-04-05 22:59 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

proszę o wyszukanie powyższych fraz poprzez stronę http://pomoc.fakturownia.pl/

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

po raz kolejny, czwarty lub piąty już, piszę pytanie - jak mam usunąć napis 'powered by fakturownia' widniejący na dole faktury?


anonim 2017-04-05 22:55 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
usunięcie stopki "Wygenerowano w Fakturownia.pl" jest dodatkową usługą wycenioną na 20% ceny opłaconego abonamentu.
W innym przypadku - jak stanowi regulamin usługi - stopka traktowana jest jako integralny element systemu.

Proszę o informację, czy mam przygotować fakturę proformę.

 



 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Wydruk zamówień bez kwot / cen. pytanie Rozwiązane

Witam serdecznie, czy jest możliwość wydruku zamówień bez cen, jedynie rodzaj towaru/usługi oraz ilość. Tak aby można było szybko i łatwo przekazywać je do realizacji pracownikom, ale żeby nie musieli wiedzieć ceny transakcyjnej produktu/usługi który przygotowywują ?


anonim 2017-04-05 15:09 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, w przypadku dokumentów nieksięgowych, którą mają możliwość zmiany nazwy nie można ukryć cen.
Można w systemie wygenerować Spis wydana wchodząc na daną fakturę i w menu podręcznym wybierając Drukuj> Spis wydania. Program pokaże produkty wraz z ilościami z faktury.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

KP sugestia Rozwiązane

Witam
Czy da się jakoś wystawić KP (kwotę przyjęto) na podstawie faktury wystawionej w fakturownia.pl?
pozdrawiam


anonim 2017-04-04 20:20 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

w systemie fakturownia.pl jest możliwości wygenerowania wystawienia dokumentu KP. Proszę wybrać konkretną fakturę i wejść na jej podgląd. Następnie kliknąć w "Więcej opcji" a potem "Wystaw KP".

Pozdrawiam,
 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

firma na słowacji pytanie Rozwiązane

Dzień dobry
Mam sklep internetowy na Słowacji i sprzedaję wyłącznie e-książki w euro.
Chciałabym, aby mój program do fakturowania sam wystawiał faktury, z podatkiem właściwym dla miejsca zamieszkania klienta (jestem zarejestrowana w MOSS). Czy Państwa program będzie odpowiedni dla mojej firmy?


anonim 2017-04-04 19:32 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

uprzejmie informuję, że w systemie fakturownia ceny są przypisane do towarów/usług a nie do kraju kontrahenta.
Proszę o doprecyzowanie sformułowania żeby program do fakturowania "sam wystawiał faktury". Czy chodzi Pani o połączenie z serwisem typu PayPal, PayU, czy połączenie ze sklepem internetowym przez API?
 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Pytanie: Klient placi poprzez PayPal na mojej stronie, jak sprawic, zeby sie automatycznie wystawiala faktura za kazda wplate?


anonim 2017-04-03 15:53 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

przesyłam link do artykułu traktującego o integracji systemu fakturownia z PayPal (http://pomoc.fakturownia.pl/132697-Jak-podlaczyc-konto-Pay-Pal).
Znajduje się tam pełna instrukcja jak krok po kroku skonfigurować płatność z PayPal. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam,
proszę o informację czy możliwy jest import wielu dokumentów (np. faktury kosztowe) z pliku Excel'a (.xlsx lub .csv)? Jeśli tak to gdzie znajdę szablon takiego pliku i instrukcję jak dokonać importu?


anonim 2017-04-03 11:18 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, instrukcja pod podanym linkiem: http://pomoc.fakturownia.pl/2233231-Import-faktur-pomiedzy-oddzielnymi-kontami-w-Fakturowni-plik-XLS- zawiera jak zaimportować wyeksportowane już faktury do systemu.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Chcę cenę do zapłaty w fakturze walutowej w złotych


anonim 2017-04-03 09:51 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dodatkowa funkcja programu sugestia Rozwiązane

Dzień dobry. Mam sugestię odnośnie funkcjonalności programu. Czy jest możliwość dodania funkcji wysyłania z programu przypomnienia na wskazane adresy email odnośnie braku płatności za fakturę po przekroczeniu terminu płatności i automatycznym wyłączaniu (nazwałbym to upomnieniem lub nękaniem dłużnika) po oznaczeniu faktury jako opłaconej.


anonim 2017-04-03 07:34 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, taka funkcja już jest w systemie., Instrukcja jak użyć automatycznego przypomnienia oraz jak wstrzymać wysyłkę dla wybranego Kontrahenta znajduje się tutaj: http://pomoc.fakturownia.pl/785999-Automatyczne-przypomnienie-o-koniecznosci-oplacenia-faktury-po-terminie-platnosci-.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

wydruk faktur cyklicznych błąd Rozwiązane

Witam, mam problem bo system generuje mi fv cykliczne w ostatnim dniu każdego miesiąca i żebym mógł je wydrukować to wybieram datę wystawienia na ten dzień i "szukaj" następnie zawsze generowałem to do jednego pliku pdf lecz od dzisiaj wyskakuje mi komunikat , że można wydrukować max 100 dokumentów no i jest problem , czy można to jakoś obejść, jeśli nie to w jaki sposób mam wydrukować np. 102 fv?


anonim 2017-04-01 22:38 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

w systemie fakturownia import plików w PDF, ze względów optymalizacji działania serwerów, został ograniczony do 100 dokumentów.
W tym przypadku proponuję powtórzyć wydruk dla 2 dokumentów.

Pozdrawiam,

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień dobry,

Miałem dziś problem z zalogowaniem się do fakturowni poprzez konto google. Gdy w końcu udało mi się zalogować, wystawiłem fakturę, wysłałem ją i wygląda na to, że mail nie został wysłany. Mam ustawione, aby na moje konto mailowe docierała ukryta kopia maila i takowa kopia nie dotarła.

Testowo wysłałem jedną ze starych faktur na swój inny adres e-mail i mail z faktura nie dotarł ani na mail adresata, ani nie otrzymałem ukrytej kopi maila.

Czy problem jest Państwu znany?

Próbowałem dzwonić na numer +48 22 307 33 42, ale odgrywany jest komunikat, w którym słyszę, że wygląda na to, że wszyscy konsultanci są zajęci i żebym spróbował później, a połączenie jest zrywane po odegraniu komunikatu... Słabo to wygląda... :/

Sprawa jest dość pilna. Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.


anonim 2017-03-30 16:14 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
problem z logowaniem przez google został naprawiony w dniu dzisiejszym.
Odnośnie logowania to widzę, że mam Pan ustawioną konfigurację własnego serwera. Fakturownia nie zarządza w takim przypadku wysyłką mailową dlatego nie zobaczy Pan komunikatu o dostarczeniu na Fakturowni. Dostarczaniem maili zajmuje się Pana serwer i komunikaty nie są odsyłane do nas.
Proszę sprawdzić czy poprawnie zostały wpisane wszystkie parametry w konfiguracji własnego serwera. Następnie jeżeli weryfikacja nie przyniesie efektu skontaktować się obsługą gmaia w tej sprawie.
Telefonów w ciągu dnia mamy bardzo dużo dlatego mógł się Pan nie dodzwonić, dlatego oferujemy kontakt za pomocą różnych kanałów jak e-mail, formularz kontaktowy i facebook.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

dopisek na fakturze pytanie Rozwiązane

dzień dobry,
jak usunąć dopisek 'powered by Fakturownia' z dołu faktury?


anonim 2017-03-23 12:30 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
usunięcie stopki "Wygenerowano w Fakturownia.pl" jest dodatkową usługą wycenioną na 20% ceny opłaconego abonamentu.
W innym przypadku - jak stanowi regulamin usługi - stopka traktowana jest jako integralny element systemu.

Proszę o informację, czy mam przygotować fakturę proformę.

 



 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Kod producenta towaru sugestia Rozwiązane

Witam,
Czy można przewidzieć w następnych aktualizacjach możliwość wprowadzenia kodu producenta towaru,
Łatwiej jest wyszukać go w rejestrze, zdarza się bowiem, że kody producenta są inne niż używane przez sprzedawcę


anonim 2017-03-22 16:00 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Jednocześnie informuję, że jest możliwość dodania kodu dostawcy (Produkt > Edycja Produktu > kod u dostawcy > Zapisz).

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam,
brakuje mi feedback o zmianie, dodaniu nowego klienta, faktury, produktu w systemie. Chcą w 100% spiąć fakturownie chciałbym mieć idealną kopią w swoim systemie, teraz mogę to osiągnąć zaciągając wszystkie wpisy i sprawdzając ich statusy, czy nie ma nowych wpisów ręcznych. Brakuje pola w konfiguracji na który system wysyłał by, np GET'em info że np. faktura zmieniła się o określonym id faktury w systemie, czy też nowa została dodana (podając jej id). Dotyczy to nie tylko faktur ale również klientów, produktów.


uol321786 2017-03-21 19:13 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam serdecznie, 
czy ma Pan na myśli Webhooki?  Pókico mamy webhooki  tylko dla faktur i klientów. Ustawienia -> Ustawienia konta -> Integracja-> Webhooki

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

kłopoty z nr faktury sugestia Rozwiązane

Witam
nie mogę ręcznie zmienić- edytować nr faktury 55/03/2017 z dnia 21.03.2017 na nr 51/03/2017 z dnia 20.03.2017. system pisze ,że nr jest zajęty a nie jest bo best ominięty i kolejne zaczął nadawać od nr 52.
Proszę o pomoc.
Dziękuje


uol188720 2017-03-21 12:08 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, jeżeli program podaje komunikat o istniejącej fakturze o takim numerze, to proszę w opcji wyszukiwania sprawdzić jaka faktura kryje się pod tym numerem i zweryfikować, czy została ona wystawiona prawidłowo.

Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

faktura korygująca pytanie Rozwiązane

Dzień Dobry,
wystawiłam fakturę korygującą i wpisałam numer faktury korygowanej.Nabywca się pomylił i podał nie ten numer faktury która miała być korygowana.Chciałam poprawić na korekcie i wpisać poprawny numer faktury ale system blokuje.Proszę o radę co zrobić.
Pozdrawiam,Iwona F.


uol220977 2017-03-19 20:06 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo proszę o podanie numeru dokumentu i udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej (ustawienia > ustawienia konta > udziel czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej).

pozdrawiam,

Michał Borkowski

Zgłoś naruszenie zasad więcej »