Abonament mam opłacony do 05.2017. Jeżeli nie będę po tym terminie korzystać z usługi Fakturowni , to czy muszę dodatkowo napisać jakieś rozwiązanie umowy czy wygasa konto samoistnie po nie opłaceniu abonamentu.
Rezygnacja z usługi Fakturowni pytanie Rozwiązane
anonim
2017-01-05 12:30
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
w celu usunięcie konta w systemie fakturownia.pl bardzo proszę o przesłanie informacji o chęci jego usunięcia oraz podanie kodu API.
Kod API jest przypisany do każdego konta. Można go znaleźć klikając w: Ustawienia>Użytkownicy.
Pozdrawiam,
Michał Borkowski
Komentarze
michalb
w celu usunięcie konta w systemie fakturownia.pl bardzo proszę o przesłanie informacji o chęci jego usunięcia oraz podanie kodu API.
Kod API jest przypisany do każdego konta. Można go znaleźć klikając w: Ustawienia>Użytkownicy.
Pozdrawiam,
Michał Borkowski
2017-01-09 11:31
PIOTR PADEWSKI
Proszę o rozwiązanie umowy w najbliższym możliwym terminie.
2017-04-14 20:59
michalb
Witam serdecznie,
uprzejmie proszę o podanie kodu autoryzacyjnego API w celu weryfikacji i usunięcia konta w serwisie Fakturownia.pl.
Kod API znajduje się w zakładce Ustawienia > Ustawienia konta > Integracja w rubryce "Kod autoryzacyjny API".
Pozdrawiam
Michał Borkowski
--
Specjalista ds. Obsługi Technicznej Klienta +48 22 307 33 42 michal.borkowski@fakturownia.pl
Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: http://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: http://sugester.fakturownia.pl
2017-04-18 11:48
michalb
Witam serdecznie,
uprzejmie proszę o podanie kodu autoryzacyjnego API w celu weryfikacji i usunięcia konta w serwisie Fakturownia.pl.
Kod API znajduje się w zakładce Ustawienia > Ustawienia konta > Integracja w rubryce "Kod autoryzacyjny API".
Pozdrawiam
Michał Borkowski
--
Specjalista ds. Obsługi Technicznej Klienta +48 22 307 33 42 michal.borkowski@fakturownia.pl
Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: http://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: http://sugester.fakturownia.pl
2017-04-18 11:48