0 głosów

Rezygnacja z usługi Fakturowni pytanie Rozwiązane

Abonament mam opłacony do 05.2017. Jeżeli nie będę po tym terminie korzystać z usługi Fakturowni , to czy muszę dodatkowo napisać jakieś rozwiązanie umowy czy wygasa konto samoistnie po nie opłaceniu abonamentu.

anonim 2017-01-05 12:30
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

w celu usunięcie konta w systemie fakturownia.pl bardzo proszę o przesłanie informacji o chęci jego usunięcia oraz podanie kodu API.
Kod API jest przypisany do każdego konta. Można go znaleźć klikając w: Ustawienia>Użytkownicy.

Pozdrawiam,

Michał Borkowski

Komentarze

michalb
michalb
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

w celu usunięcie konta w systemie fakturownia.pl bardzo proszę o przesłanie informacji o chęci jego usunięcia oraz podanie kodu API.
Kod API jest przypisany do każdego konta. Można go znaleźć klikając w: Ustawienia>Użytkownicy.

Pozdrawiam,

Michał Borkowski

2017-01-09 11:31


Avatar sugester medium
PIOTR PADEWSKI
Nie mam możliwości podania kodu API ponieważ z tego co widzę go nie posiadam.
Proszę o rozwiązanie umowy w najbliższym możliwym terminie.

2017-04-14 20:59


michalb
michalb
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)  

Witam serdecznie,

uprzejmie proszę o podanie kodu autoryzacyjnego API w celu weryfikacji i usunięcia konta w serwisie Fakturownia.pl.
Kod API znajduje się w zakładce Ustawienia > Ustawienia konta > Integracja w rubryce "Kod autoryzacyjny API".


2017-04-18 11:48


michalb
michalb
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)  

Witam serdecznie,

uprzejmie proszę o podanie kodu autoryzacyjnego API w celu weryfikacji i usunięcia konta w serwisie Fakturownia.pl.
Kod API znajduje się w zakładce Ustawienia > Ustawienia konta > Integracja w rubryce "Kod autoryzacyjny API".


2017-04-18 11:48


Dodaj komentarz