Witam,
proszę coś zrobić z aplikacją na iOS. Ciągle się resetuje, nie pamięta danych logowania. Generalnie - tragedia!!!!
aplikacja w iOS błąd Rozwiązane
anonim
2017-07-25 16:07
Odpowiedź główna
Witam, proszę o podanie jaką wersję systemy IOS obecnie Pan posiada i na jakim urządzeniu korzysta Pan z aplikacji?
Czy w ostatnim czasie aktualizował Pan oprogramowanie IOS?
Komentarze
piotr.wajs
Czy w ostatnim czasie aktualizował Pan oprogramowanie IOS?
2017-07-25 16:23
anonim
Uruchamiam aplikację, na ułamek sekundy pokazuje się czarny ekran i następuje reset do ekranu z aplikacjami. I tak w kółko...
> Wiadomość napisana przez Fakturownia Helpdesk <helpdesk@fakturownia.pl> w dniu 25.07.2017, o godz. 16:24:
>
> Witam, proszę o podanie jaką wersję systemy IOS obecnie Pan posiada i na jakim urządzeniu korzysta Pan z aplikacji?
> Czy w ostatnim czasie aktualizował Pan oprogramowanie IOS?
>
>
> Dotyczy zgłoszenia: aplikacja w iOS
>
> Link do zgłoszenia: aplikacja w iOS
>
> Dodał: piotr.wajs --
> powered by Sugester.pl
2017-07-25 16:34
piotr.wajs
Dzień dobry,
dziękujemy za informację, a próbował Pan reinstalacji aplikacji.
Sprawdzałem w firmie na 3 IOSach 10.3.3 i jest ok, ale na dwóch to wykonaliśmy reinstal aplikacji.
Piotr Wajszczuk
--
Piotr Wajszczuk
e-mail: helpdesk@fakturownia.pl
www.fakturownia.pl
---
Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: http://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: http://sugester.fakturownia.pl
---
Bądź na bieżąco dzięki:
Twitter: http://twitter.com/fakturownia
Google+: http://google.com/+FakturowniaPl
Facebook: http://facebook.com/fakturownia
2017-07-26 10:02
anonim
Wysłane z iPhone'a
Dnia 26.07.2017 o godz. 10:02 Helpdesk | Fakturownia.pl <helpdesk@fakturownia.pl> napisał(a):
2017-07-26 11:15
anonim
chyba w złą godzinę stwierdziłem, że jest ok…
Po zainstalowaniu aplikacji uruchamiałem ją trzykrotnie. Gdy teraz po kilku godzinach znów ją otwieram - dzieje się to samo czyli wykrzacza się…
W załączeniu filmik ilustrujący jak to wygląda…
2017-07-26 18:04
piotr.wajs
2017-07-27 15:08
anonim
> Wiadomość napisana przez Fakturownia Helpdesk <helpdesk@fakturownia.pl> w dniu 27.07.2017, o godz. 15:14:
>
> Dziękuje za film obrazujący przypadek, oczywiście kieruje ten przypadek do programistów. Rozumiem, że dalej to : iOS 10.3.3 (14G60) oraz iPhone 6s+?
>
>
>
> Dotyczy zgłoszenia: aplikacja w iOS
>
> Link do zgłoszenia: aplikacja w iOS
>
> Dodał: piotr.wajs --
> powered by Sugester.pl
2017-07-27 15:15
Jan
2017-11-02 22:56
piotr.wajs
dziękujemy za zwrócenie uwagi, sprawdzimy problem na innych urządzeniach tego typu. Jeżeli usterka się potwierdzi przekażemy ją do naprawy przez programistów.
Pozdrawiam, Piotr
2017-11-03 11:10
piotr.wajs
2017-11-03 11:27