0 głosów

aplikacja w iOS błąd Rozwiązane

Witam,

proszę coś zrobić z aplikacją na iOS. Ciągle się resetuje, nie pamięta danych logowania. Generalnie - tragedia!!!!

anonim 2017-07-25 16:07
Odpowiedź główna

Witam, proszę o podanie jaką wersję systemy IOS obecnie Pan posiada i na jakim urządzeniu korzysta Pan z aplikacji?
Czy w ostatnim czasie aktualizował Pan oprogramowanie IOS?

Komentarze

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Witam, proszę o podanie jaką wersję systemy IOS obecnie Pan posiada i na jakim urządzeniu korzysta Pan z aplikacji?
Czy w ostatnim czasie aktualizował Pan oprogramowanie IOS?

2017-07-25 16:23


Avatar sugester medium
anonim
iOS 10.3.3 (14G60) wczoraj zaktualizowany. Ale na poprzedniej wersji również aplikacja się wykrzaczała. Korzystam z iPhone 6s+

Uruchamiam aplikację, na ułamek sekundy pokazuje się czarny ekran i następuje reset do ekranu z aplikacjami. I tak w kółko...


> Wiadomość napisana przez Fakturownia Helpdesk <helpdesk@fakturownia.pl> w dniu 25.07.2017, o godz. 16:24:
>
> Witam, proszę o podanie jaką wersję systemy IOS obecnie Pan posiada i na jakim urządzeniu korzysta Pan z aplikacji?
> Czy w ostatnim czasie aktualizował Pan oprogramowanie IOS?
>
>
> Dotyczy zgłoszenia: aplikacja w iOS
>
> Link do zgłoszenia: aplikacja w iOS
>
> Dodał: piotr.wajs --
> powered by Sugester.pl


2017-07-25 16:34


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)  
Dzień dobry, 
dziękujemy za informację, a próbował Pan reinstalacji aplikacji. 
Sprawdzałem w firmie na 3 IOSach 10.3.3 i jest ok, ale na dwóch to wykonaliśmy reinstal aplikacji.
   
iOS 10.3.3 (14G60) wczoraj zaktualizowany. Ale na poprzedniej wersji również aplikacja się wykrzaczała. Korzystam z iPhone 6s+ Uruchamiam aplikację, na ułamek sekundy pokazuje się czarny ekran i następuje reset do ekranu z aplikacjami. I tak w kółko... > Wiadomość napisana przez Fakturownia Helpdesk w dniu 25.07.2017, o godz. 16:24: > > Witam, proszę o podanie jaką wersję systemy IOS obecnie Pan posiada i na jakim urządzeniu korzysta Pan z aplikacji? > Czy w ostatnim czasie aktualizował Pan oprogramowanie IOS? > > > Dotyczy zgłoszenia: aplikacja w iOS > > Link do zgłoszenia: aplikacja w iOS > > Dodał: piotr.wajs -- > powered by Sugester.pl

2017-07-26 10:02


Avatar sugester medium
anonim
Dzień dobry

Zainstalowałem aplikacje jeszcze raz. Tym razem działa - nie wykrzyczą się i wreszcie zapamiętuje logowanie. Dziękuję za pomoc. 

Pozdrawiam

Wysłane z iPhone'a

Dnia 26.07.2017 o godz. 10:02 Helpdesk | Fakturownia.pl <helpdesk@fakturownia.pl> napisał(a):


Dzień dobry, 
dziękujemy za informację, a próbował Pan reinstalacji aplikacji. 
Sprawdzałem w firmie na 3 IOSach 10.3.3 i jest ok, ale na dwóch to wykonaliśmy reinstal aplikacji.
   
iOS 10.3.3 (14G60) wczoraj zaktualizowany. Ale na poprzedniej wersji również aplikacja się wykrzaczała. Korzystam z iPhone 6s+ Uruchamiam aplikację, na ułamek sekundy pokazuje się czarny ekran i następuje reset do ekranu z aplikacjami. I tak w kółko... > Wiadomość napisana przez Fakturownia Helpdesk w dniu 25.07.2017, o godz. 16:24: > > Witam, proszę o podanie jaką wersję systemy IOS obecnie Pan posiada i na jakim urządzeniu korzysta Pan z aplikacji? > Czy w ostatnim czasie aktualizował Pan oprogramowanie IOS? > > > Dotyczy zgłoszenia: aplikacja w iOS > > Link do zgłoszenia: aplikacja w iOS > > Dodał: piotr.wajs -- > powered by Sugester.pl



Dotyczy zgłoszenia: aplikacja w iOS

Link do zgłoszenia: aplikacja w iOS

Dodał: piotr.wajs --
powered by Sugester.pl

2017-07-26 11:15


Avatar sugester medium
anonim
Witam jeszcze raz,

chyba w złą godzinę stwierdziłem, że jest ok…

Po zainstalowaniu aplikacji uruchamiałem ją trzykrotnie. Gdy teraz po kilku godzinach znów ją otwieram - dzieje się to samo czyli wykrzacza się…

W załączeniu filmik ilustrujący jak to wygląda…


2017-07-26 18:04


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dziękuje za film obrazujący przypadek, oczywiście kieruje ten przypadek do programistów.  Rozumiem, że dalej to : iOS 10.3.3 (14G60) oraz iPhone 6s+? 

2017-07-27 15:08


Avatar sugester medium
anonim
Tak.


> Wiadomość napisana przez Fakturownia Helpdesk <helpdesk@fakturownia.pl> w dniu 27.07.2017, o godz. 15:14:
>
> Dziękuje za film obrazujący przypadek, oczywiście kieruje ten przypadek do programistów. Rozumiem, że dalej to : iOS 10.3.3 (14G60) oraz iPhone 6s+?
>
>
>
> Dotyczy zgłoszenia: aplikacja w iOS
>
> Link do zgłoszenia: aplikacja w iOS
>
> Dodał: piotr.wajs --
> powered by Sugester.pl


2017-07-27 15:15


Avatar sugester medium
Jan
Sprawdzałem funkcjonalności aplikacji i na ios 11.1 nie działa aparat do wprowadzania faktur, czy da się coś z tym fantem zrobić ?

2017-11-02 22:56


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Witam,
dziękujemy za zwrócenie uwagi, sprawdzimy problem na innych urządzeniach tego typu. Jeżeli usterka się potwierdzi przekażemy ją do naprawy przez programistów.
Pozdrawiam, Piotr

2017-11-03 11:10


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   W ustawieniach telefonu należy dać dostęp do kamery aplikacji Fakturownia.

2017-11-03 11:27


Dodaj komentarz